Isla Boca Brava - Reisverslag uit Bajo Boquete, Panama van Alex Dam - WaarBenJij.nu Isla Boca Brava - Reisverslag uit Bajo Boquete, Panama van Alex Dam - WaarBenJij.nu

Isla Boca Brava

Blijf op de hoogte en volg Alex

02 Februari 2014 | Panama, Bajo Boquete

Op dit moment zitten we in de auto op weg naar het bergplaatsje Boquete. Vanaf hier zijn er verschillende activiteiten te doen zoals hiken, een canopy tour en raften. Ons plan is om hier een dag of 3-4 te verblijven en zoveel mogelijk van de omgeving te zien. Het schijnt echt een schitterende natuur te zijn dus we zijn benieuwd!

De afgelopen twee dagen hebben we door gebracht in Isla Boca Brava. Onze auto moesten we achterlaten bij de haven want de enige manier om er te komen is met een water taxi.

Na een behoorlijk lange reis vanaf Eco Venao kwamen we om 4 uur in de middag aan bij hotel Boca Brava. Een leuk hotel op een uithoek van het eiland. We zijn meteen begonnen met een lange wandeling over het eiland zelf en hebben een schitterende natuur gezien. Ook de lokale mono's (apen) hebben we tussen de bomen door zien springen. Hier vonden we ze nog leuk en lief, tijdens de nacht niet meer omdat ze ons behoorlijk wakker hebben gehouden met hun gebrul...

Gisteren hebben we een eiland tour gedaan waarbij we twee eilanden bezocht hebben, de een nog mooier dan de ander. Hele mooie foto's kunnen maken en lekker de hele dag gerelaxed, we hadden een koelbox vol koude cervezas bij dus wat wil je nog meer?

Om 6 uur plaatselijke tijd had ik een flesje champagne geregeld voor Linda haar verjaardag, in Nederland was ze immers op dat moment jarig. Genoten van de champagne en om het nog meer te vieren hebben we ook allebei een hele kreeft gegeten, welke ontzettend lekker was.

Zoals jullie kunnen lezen gaat alles voorspoedig en zijn we absoluut aan het genieten, we houden jullie op de hoogte!

• 03 Februari 2014 - 09:30

Marcel En Wil:

Hallo Alex en Linda.

Linda, allereerst nog gefeliciteerd met je verjaardag:) Het zal niet vaak gebeuren dat je deze in dergelijke omstandigheden kan vieren, in die temperaturen en met een flesje champie!
    Het verhaal en de foto's zien er in ieder geval goed uit en ofschoon ik niet jaloers ben aaangelegd zou ik zomaar een uitzondering kunnen maken............ :)
    Zo'n canopy walk lijkt mij ook schitterend en wilden wij in Australie ook doen maar helaas hadden we daar geen tijd voor.

Maak ook van de rest van jullie reis maar wat moois en laat die verslagen en (meer, meer, meer) foto's maar komen!

Gr.
    Marcel

• 03 Februari 2014 - 14:15

Letty:

Hoi lieverds,
    Wat een leuke , unieke , speciale, geweldige manier om je verjaardag te vieren!!
    Deze verjaardag zul je niet snel vergeten!
    Ik denk dat jullie inmiddels al wat gedaan hebben. Weer niet precies wat een canopy walk is maar dat hoor ik graag van je mochten jullie dat gedaan hebben.
    Mooie foto's ook weer.
    Wij zijn gisteravond terug gekomen van jullie flat. Alles stond er nog hoor en de vuilniszak rook niet zo erg.
    We zijn naar het centrum geweest , rustig geshopt , biertje gedaan bij de 3 zusters en s'avonds in jullie appartement gegeten. Zondag heb ik hard gelopen in het Erasmuspark(je) s'middags hebben we nog een stuk in de wijk gelopen en toen pizza's gehaald voor 5 euro!!! Ze waren ook nog eens ontzettend lekker.
    Aan het weer missen jullie niets hoor. Weekend viel mee .Zaterdag was het koud en regenachtig , gister en vandaag is het koud en zonnig. Heb net zelfs even ( met m'n winterjas aan) buiten gezeten!
    Oom René is vanmorgen thuis gekomen. Je vader en ik gaan vanavond even een bakkie doen.
    Nou kijken weer uit naar jullie volgende reisverslag, tot gauw. Kus