lekker begin! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Alex Dam - WaarBenJij.nu lekker begin! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Alex Dam - WaarBenJij.nu

lekker begin!

Blijf op de hoogte en volg Alex

03 Mei 2013 | Nederland, Schiphol

Nou familie, even een snel en kort verslagje vanaf Schiphol, hier heb ik sowieso nog internet :)

Na vol goede moed op tijd op Schiphol aangekomen te zijn en na enige vertraging ingecheckt te hebben gingen we een biertje drinken met Lex B, hij was aan het werken. Erg gezellig bij Murphy's gezeten en bier was heerlijk koud..

Daarna op richting de gate om 12.55 in te checken. Er stond een enorme rij en het inchecken begon maar niet.. Hadden uiteindelijk het idee dat we misschien wel bij de verkeerde gate stonden maar na het nagekeken te hebben stonden we toch echt goed.
Het duurde en duurde en er kwam steeds meer marechaussee..

Uiteindelijk verdween de rij en we dachten dat we konden instappen, maar helaas! Onze vlucht is, voor zover bekend, nu 1,5 uur vertraagd. Geen nood aan de man nog, biertje smaakt nog steeds lekker. Hopelijk niet langer vertraging want dan komen onze plannen voor Beijing beetje in de war.. We zullen het zien!